مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

چگونه از طریق Adsense گوگل کسب درآمدکنیم؟


پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

Adsense چه می‌باشد؟

گوگل برای اینکه کانال تبلیغاتی خویش را توسعه و گسترش دهد و از این شیوه درآمد بیشتری را عاید خویش سازد، خدمت Adsense خویش را برای اینترنت مسترها ارائه کرد. در‌این خدمت کسانیکه دارنده وبسایت ویا حتی وب لاگ می‌باشند و محتویات اثر گذار ارائه می‌دهند میتوانند با اکران دادن تبلیغات گوگل در صفحه های وبشان درآمد کسب نمایند. اما متأسفانه گوگل با برخی از کشورها نظیر کشور‌ایران و سودان و تعدادی میهن دیگر که ذیل تحریم آمریکا ایالات متحده می باشند همیاری نمی نماید ولی گشوده هم طرز هایی برای به کارگیری از این خدمت برای یوزرها اهل ایران موجود هست. دنیای کسب و فعالیت آنلاین محدودیت جغرافیایی ندارد صرفا می بایست روش انجام آن را حافظه گرفت.


در پی به صورت خلاصه طرز به کار گیری از این خدمت را گزینه باز‌بینی قرار خوا هیم بخشید.


عضویت و استعمال 

برای اینکه بتوان در‌این خدمت عضو شد شما بایستی شناخت در یکی کشورهای آمریکایی و یا این که اروپایی و یا این که هر کشوری که ذیل تحریم وجود ندارد داشته باشید و هنگام مفتوح کردن حساب Adsense خصوصیات شخصی آن فرد را وارد نمایید. اما این شخص می بایست قابل اعتماد شما باشد (عکس مقاله نیز راست گو میباشد).


بعداز اینکه شما حساب را تولید کردید، وب سایت شما بوسیله ادیتورهای گوگل گزینه بازنگری قرار می‌گیرد و چنانچه قضیه سایت و محتویات آن مخالف ضوابط گوگل نباشد بعداز یک‌سری روز ایمیلی به شما ارسال میشود و حساب شما فعال می‌گردد.


بعداز فعال شدن حساب، شما می‌توانید وارد حساب گردید وکد جاوا اسکریپتی را که برای اکران تبلیغات گوگل لازم میباشد را اخذ نمائید. شما همینطور میتوانید رنگ و صورت تبلیغات را متناسب با ظواهر سایت خویش تهیه و تنظیم نمایید. پس ازاینکه کد جاوا اسکریپت را در سورس کد ورقه اینترنت خویش قرار دادید، اسپایدر گوگل Mediapartner Googlebot صفحه ها اینترنت شما‌را مرور کرده و از حیث موضوعی آن را طبقه بندی مینماید. و بعداز 24 تا 72 ساعت، تبلیغات متناسب با محتویات ورقه اینترنت شما نشان داده می شود.


تبلیغاتی که گوگل در وبسایت جوارح اکران می‌دهد به دو نوع تقسیم میگردند.


اکنون اکثریت تبلیغات هایی که در سایت اعضاوجوارح نشان داده میشود از دسته CPC میباشد یعنی شما به ازای هر کلیک Valid که از طرف ویزیتور های شما انجام میگردد پول اخذ میکنید.




1( تبلیغات CPC

یعنی هر دوره یکی ویزیتورهای سایت شما بر روی تبلیغات شما کلیک می‌نماید گوگل به حساب شما پول واریز میکند.


(2 تبلیغات CPM

در‌این سیستم گوگل به ازای اکران 1000 توشه تبلیغ در کاغذ شما به شما پول پرداخت میکند. 




روش اخذ پول به چه شکل میباشد؟

بعد از اینکه حساب شما فعال شد و شما آغاز به کسب درآمد کردید به محض اینکه موجودی اکانت شما به 50 دلار رسید، گوگل یک شماره سر PIN Code از روش پست به آدرسی که هنگام مفتوح کردن حساب وارد کردید ارسال می‌نماید. شما بایستی این کد را در حساب گوگل adsense وارد نمائید تا گوگل مطمئن شود شما در آن آدرسی که وارد کردید حقیقتاً وجود دارید. پس ازاینکه شماره PIN را وارد کردید بعداز اینکه موجودی اکانت شما دست‌کم به 100 دلار رسید گوگل پول شما‌را به 2 شیوه برای شما ارسال میکند:


1( از روش پست

گوگل همواره درآمد ماه پیشین را در آخرها ماه بعد از آن احتساب کرده و به نام شما (یا این که به نام آن فردی که حساب گوگل را گشوده کرده) تحلیل می فرستد. این بررسی از بانکی به اسم Citybank بنا شده در نیویورک صادر میشود و در میان -515 روز ارتفاع می‌کشد تا به دست شما رسد.


2( از روش اکانت الکترونیکی EFT

در‌این طریق که موقتی در 16 مرزو بوم این خدمت موجود هست، گوگل درآمد ماه پیشین شما‌را در پایان ماه سرازیر احتساب میکند و مستقیما به اکانت بانکی شما واریز مینماید. شما می بایست در حساب Adsense معین فرمایید که گوگل به چه روشی پول شمارا ارسال نماید. در‌این طرز پول سریعتر و مطمئنتر به دست شما می‌رسد. البته نیازمند اینست که شما یک اکانت بانکی در یکی مرزوبوم های تحت داشته باشید:


Austria


Belgium


Canada


Denmark


France


Germany


Great Britain


Ireland


Italy


Japan


Netherlands


Portugal


Spain


Sweden


Switzerland

United States


راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟


پرداخت درون برنامه ای  گوگل پلی 

تا به امروز چندبار با پیغام This item is not available in your country هنگام رفتن به گوگل پلی مواجه گردیده اید؟ با وجود اینکه یک سری ماه پیش همسایه مانتن ویو کشور ایران را به لیست «کنسول بسط دهندگان گوگل پلی» افزودند تا دریچه امیدی برای دسترسی بی نقص اهل ایران ها به پلی استور صورت بگیرد ولی هنوز دانلود سوای دردسر از این مارکت ممکن وجود ندارد.


اما خیر صرفا کشور‌ایران، بلکه این نقص‌ در برخی کشورهای دیگر نیز مشاهده می شود و بدین ترتیب یوزرها مجبورند از طریق های دیگری برای دانلود نرم افزار های اندرویدی خویش به کار گیری نمایند. برای مقاله پیش رو تصمیم گرفتیم نگاهی به این‌راه ها انداخته و طریق های دانلود از گوگل پلی را معرفی کنیم.


1 - دانلود از روش کامپیوتر


چنانچه از استعمال از سایت های فرد ثالث فاکتور بگیریم، متاسفانه سایر رویکرد های دانلود با گوگل پلی مستلزم قابل انعطاف افزارهای تغییر تحول آی پی یا این که به عبارتی فیلترشکن میباشند. در‌صورتی‌که روی رایانه خویش دارنده یک کدام از این قابل انعطاف افزارها می باشید، دیگر احتیاجی به دانلود بی واسطه از تلفن همراه نبوده و با همین پی سی می‌توانید اپ یا این که بازی های دلخواه تان را دانلود فرمائید.


برای این فعالیت در آغاز می بایست با هر دو سیستم [تلفن همراه و پی سی] به حساب جیمیل خویش وصل گردید. آنگاه به اپلیکیشن تغییر تحول آی پی متصل گردیده و کاغذ اپلیکیشنی که می‌خواهید را از روش کامپیوتر گشوده فرمایید. در حال حاضر کافیست روی دکمه Install فرمائید تا در غایت برنامه در تلفن همراه دانلود [فراموش نکنید که وب گوشی را بایستی پر‌نور بگذارید] شود.


ولی درین نصیب تعدادی نکته موجود است. یکی‌از اینکه با پی سی، یکی‌از مرحله هایی که با «دانلود از روش تلفن همراه» بایستی طی فرمایید کاهش مییابد. غیر وابسته از اینکه برخی اوقات ممکن میباشد با ارور This app is incompatible with your device [این برنامه با اسمارت فون شما سازگار وجود ندارد] مواجه گردید.


این ارور تنها بدین مضمون‌ وجود ندارد که برنامه از تلفن همراه شما پشتیبانی نمی نماید. بلکه علت این اتفاقی بعضی وقت ها مرتبط با عدم عرضه بازی برای ناحیه ای که آی پی خویش را روی آن تهیه نموده اید می گردد. در حالتی که هنگام دانلود برنامه ها از روش کامپیوتر با این ایراد عکس العمل کردید، سفارش می‌کنیم از طریق چهارم یاری بگیرید.


2 - دانلود از روش خویش تلفن همراه


برای این طریق نخست بایستی Cache مرتبط با برنامه های Google Play Services و Google Play Store را تمیز نمایید. جستن این نصیب ها روی تلفن های گوناگون ممکن میباشد متعدد باشد البته برای همگی آنان بایستی در آغاز به بخش Setting یا این که به عبارتی پیکربندی رفته و بعد روی نصیب Apps یا این که Installed Apps کلیک نمائید.


در اینجا Cache [در حالتی که پاسخ نداد Data را تمیز فرمایید] هر دو برنامه Google Play Services و Google Play Store را صفر نموده [با Clear Cache] و پس از اجرای اپلیکیشن تغییر تحول آی پی، گوگل پلی را گشوده فرمائید. هر کشوری که در اپلیکیشن گزینش نموده اید، گوگل پلی نیز اپ های در دسترس برای به عبارتی میهن را نشان میدهد.


یک کدام از شایسته ترین طرز ها برای دانلود برنامه های گوگل پلی همین میباشد

از طرفی معمولا تنها یک توشه اجرای برنامه تغییر تحول آی پی کفایت مینماید. البته بعضی وقت ها هم اتفاق افتاده که هر دفعه ناچار به به کار گیری از آن باشید. یعنی در حالتی‌که که فارغ از این قابل انعطاف افزارها گوگل پلی را گشوده فرمائید، بایستی مجدد مرحله های بیان شده را بروید.


یک کدام از شیوه های تجربه بازی های سافت لانچ [عناوینی که در آغاز در حیطه های محدودی عرضه می گردند] هم همین میباشد. ولی برای تنی چند از اپ ها، دانلود بازی فقط نیمی از روش بوده و بایستی اپلیکیشن تغییر تحول آی پی مرتبط با حوزه‌ ای که نرم افزار در آن منتشر گردیده را داشته باشید.


عناوینی مثل Modern Combat Versus [باز‌بینی دیجیاتو] یا این که Battle Break - Multiplayer Ballsاز این مدل می باشند. اما در یک نوشته‌ی علمی غیر وابسته، کاملا پیرامون چگونگی نصب و دانلود بازی ها و نرم افزار های سافت لانچ کلام خوا‌هیم کرد.


3 - دانلود از روش تلگرام


تلگرام این روز ها پرورش چشمگیری در کشور ایران داشته و میلیون ها استفاده کننده در باطن سرزمین دارااست. خوب با دقت به اینکه روزمره وقت متعددی را پای این نرم افزار پیام رسان میگذاریم، چرا نیاییم و نرم افزار ها را از آن دانلود نکنیم؟ در تلگرام رباتی با نام apkdl_bot@ موجود است که برنامه های تحت 50 مگابایت را در خویش تلگرام آپلود مینماید.


کافیست لینک و پیوند گوگل پلی برنامه را [به عنوان مثال این نشانی] را در ربات نهاده و بعداز آپلود شدن مستقیما آن را از تلگرام اخذ نمائید. حال تکلیف نرم افزار های بالای 50 مگابایت چه است؟ در اینجا ربات لینک و پیوند دانلود بدون واسطه بازی را می‌دهد و می‌گوید در شرایطی‌که میخواهید آن را در تلگرام آپلود فرمائید، می بایست لینک و پیوند داده گردیده را در ربات urluploadbot@ اسکن نمائید.


پس از نسخه برداری کردن، بسته به حجم نرم افزار یک‌سری دقیقه دست نگه دارید تا برنامه یا این که بازی آپلود شود. به طور کلی، urluploadbot@ رباتی برای آپلود فولدر هایی با حجم تحت 500 مگابایت در تلگرام میباشد که خیر صرفا برای نرم افزار ها بلکه سایر امور نیز کاربردهایی دارااست.



کافیست به امداد این شیوه یک اپلیکیشن تغییر‌و تحول آی پی برای تلفن همراه دانلود کرده و آن گاه به امداد طریق دوم برنامه ها را ریلکس خیس از مدام اخذ فرمائید.


4 - دانلود از روش وب سایت های بی واسطه کننده لینک و پیوند


این شیوه، شاید بی دردسرترین راه و روش برای دانلود برنامه ها باشد. با این نحوه کافیست لینک و پیوند گوگل پلی نرم افزار را در وب سایت های دارای ربط نهاده و آن گاه لینک و پیوند بی واسطه را اخذ فرمایید. ولی این‌شیوه نیز برای بازی های سافت لانچ کاربرد متعددی ندارد. اکنون سوال اینجاست از چه وب سایت هایی به کار گیری کنیم؟


Apps.Evozi

Apkleecher

Apk-Downloaders

با رفتن به هرمورد از این وبسایت ها نواری را مشاهده خواهید کرد که در آن بایستی لینک و پیوند گوگل پلی یا این که اسم بازی را قرار دهید. صرفا حواس تان باشد که معمولا آخر لینک و پیوند پلی استور هر نرم افزار گزاره hl=en& یا این که مثال های شبیه موجود هست. پیش از آنکه لینک و پیوند را در نوار بیان شده بگذارید، بدون شک این پاراگراف را تمیز نمائید.


غیروابسته از این سایت ها، میتوانید از apk-dl.com هم امداد بگیرید که در واقع ربات apkdl_bot@ مرتبط با همین تارنما میباشد. صرفا یک نکته را فراموش نکنید، طرز سوم و چهارم فقط مرتبط با نرم افزار های بدون‌پول میشود و برای بازی ها یا این که برنامه های مبلغی می بایست از تارنما های دیگر استعمال فرمائید.


5 - دانلود از مارکت Apkpure


در بخش کامنت برخی بازی های سافت لانچ، یوزرها طریق هایی برای چگونگی «انجام» بازی نیز توصیه داده اند.


Apkpure.com یکی‌از بدون نقص ترین منشاء ها برای دانلود بازی ها و نرم افزار های متفاوت میباشد و با وجود اینکه برای به کار گیری از وبسایت آن مستلزم اپلیکیشن تغییر‌و تحول آی پی میباشید البته به راحتی می‌توانید با دانلود مارکت این مبداء به هزاران اپ دسترسی داشته باشید.


مغازه Apkpure فقط دارنده بازی های بدون‌پول میباشد و خبری از اپ های مبلغی وجود ندارد

نکته دیدنی اینجاست که بدانید شایسته ترین دکان و وبسایت برای دانلود بازی های سافت لانچ هم همین Apkpure میباشد. براین اساس با نصب آن می‌توانید خاطر تان را بابت به دست آوردن پوشه نصب این بازی ها نیز ریلکس نمایید. صرفا به حافظه داشته باشید که هنگام دانلود از مغازه Apkpure قابلیت دارااست سرعت وب مقداری کاهش پیدا نماید.


نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی

پراخت درون برنامه ای گوگل پلی 

دکان گوگل تغییرات متعددی نموده است که یکی‌از آنها نصف شدن سایز نرم افزار‌ها میباشد که سبب ساز میشود تا یوزرها نصف حجم پیشین را برای نصب نیاز داشته باشند و درنتیجه فضای بیشتری روی تلفن همراه‌شان آزادی می گردد.

«گوگل پلی» در رابطه استراتژی تازه در دکان قابل انعطاف‌افزاری اعلام‌کرد: در ماهه‌ای اخیر تغییرات متعددی به وجود آمده میباشد و به امداد ابزارهای تازه عرضه‌گردیده به گسترش‌دهندگان قابل انعطاف‌افزاری، سایز اپ‌ها در دکان تا 65 درصد کاهش پیداکرده میباشد

کاربرانی که موبایلشان محدودیت خاطر داراست، طولانی تر از سایر از این روایت نفع برده و قادرند تا نرم افزار‌های متنوع‌تری را تست و نصب نمایند.


گوگل با یاری هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین به یوزرها امداد نموده است تا نتیجه ها بهتری در جستجوی شایسته ترین نرم افزار به دست بیاورند و به گفته کوچیکار کاسه 12 ماه قبل ملاقات از دکان گوگل بیشتراز 30 درصد ارتقا پیداکرده میباشد.


همینطور درین برهه زمانی بیش تر از 70 درصد از کِرَش‌های نصب و اجرای برنامه‌های متعدد در گوگل پلی کاهش پیداکرده میباشد. الگوریتم کشف نرم افزار‌های جعلی و کلاه‌برداری تا 90 درصد پاسخ داده میباشد و سیستم نو روزمره 50 میلیارد نرم افزار را نسخه برداری کرده تا قانون ها نو روی آن ها اعمال شود.


قابلیت و امکان موسوم به «Google Play Instant» برنامه بعدی گوگل میباشد تا یوزرها قبلی از نصب گیم، با آن بازی کرده و در صورتی خوششان آمد، بعداً نصب بدون نقص را انجام دهند. اینک این امکان برای برخی گیم‌ها به اجرا درآمده و قرار میباشد روی اکثر اوقات نرم افزار‌ها اعمال شود.


گوگل پلی استور و انتشار برنامه


پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

بر پایه ی آماری که در سالیان اخیر منتشر گردیده، اکثری از اشخاص درپی شیوه های کسب درآمد دلاری می باشند. خوشبختانه روشهای کسب درآمد از روش وب و به دلار روز آپ دیت در مورد های گوناگون در اکنون ارتقا میباشد.


که یک کدام از دوست داستنی ترین این طریق ها، برنامه نویسی برای پلتفرم های متفاوت، خصوصا اندروید میباشد. براین اساس درصورتی که شما در مسئله برنامه نویسی اندروید مهارت داشته باشید، با تکثیر برنامه در گوگل پلی استور می‌توانید درآمد بالایی داشته باشید. در‌این نوشته‌ی علمی همدم ما باشید تا شما‌را با فرایند نشر برنامه در اندروید آشنا کنیم.

کسب درامد از روش برنامه نویسی

برای کسب درآمد از روش برنامه نویسی میتوانید به دو چهره کار فرمائید. شرایط نخستین وقتی میباشد که شما برنامه تان را به طور فراهم به یک کمپانی می فروشید و درآمدتان را به طور پروژه ای از آن ها اخذ میکنید. وضعیت دوم وقتی میباشد که شما به طور فردی برنامه تان را در یکی استورهای سیستم برهان های موبایل، مانند گوگل پلی و یا این که اپ استور نشر می‌دهد و درآمد نتایج از فروش برنامه را به طور دلاری اخذ میکنید.


تکثیر برنامه در گوگل پلی استور

اینک با اعتنا به اختلاف ارزشی که در میان دلار و ریال موجود هست، اکثری از افرادی که در قضیه برنامه نویسی اندروید به اندازه کافی مهارت و تجربه دارا هستند، نشر برنامه در اندروید به طور بی واسطه را ترجیح میدهند.


خطاها نشر برنامه در گوگل و اپل

البته این زمینه صرفا برهان اشخاص جهت نشر برنامه در اندروید وجود ندارد. اکنون شرکت اپل برای صادر شدن اذن تکثیر برنامه در اپ استور ضوابط محدود کننده زیادی در لحاظ گرفته میباشد که قابلیت نشر برنامه در اپ استور را بسیار معدود نموده است. به همین استدلال اشخاص همت میکنند اقبال خویش را برای کسب درآمد دلاری با به کارگیری از نشر برنامه در گوگل پلی آزمون نمایند.


گوگل پلی استور

گوگل پلی استور

پیش نیازهای لازم جهت نشر برنامه در اندروید

حساب دولوپر گوگل

او‌لین نکته ای که برای نشر برنامه در گوگل پلی استور بایستی مد لحاظ داشته باشید این میباشد که برای تکثیر برنامه، چه به طور بدون پول و چه به طور مبلغی، شما به یک حساب دولوپر گوگل نیاز دارید. بدین ترتیب تازمانیکه شما اکانتی به اسم خویش در گوگل دولوپر تثبیت نکرده باشید، ابدا نمی توانید برنامه خویش را در گوگل پلی تکثیر دهید.


هزینه ایجاد حساب دولوپر گوگل

نکته بعدی که درباره با حساب دولوپر گوگل مطرح می‌گردد، هزینه ای میباشد که می بایست برای بهره‌برداری آن پرداخت نمائید. به عبارت دیگر، بهره برداری حساب دولوپر گوگل به طور بدون پول اصلا قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. هزینه ای که برای بهره‌برداری حساب دولوپر گوگل می بایست پرداخت فرمایید، ۲۵ دلار آمریکاست. شما میتوانید برای پرداخت این هزینه از یک کدام از گونه های کارت های ارزی روادید کارت یا این که مستر کارت تیم نخستین پرداخت استعمال فرمایید.


موقعیت های تکثیر برنامه در اندروید

برای تکثیر برنامه می‌توانید ۲ وضعیت بدون‌پول و غیر بدون‌پول را تعیین فرمائید. ولی به خیال داشته باشید که در صورتیکه طرحی را به طور بدون پول نشر دهید، نمی توانید بعدا آن را غیر بدون پول نمائید.(ولی قابلیت و امکان انجام برعکس این عمل موجود هست.) پس در‌صورتی‌که می‌خواهید برنامه شما به طور غیر مجانی منتشر شود، بایستی اکانت خویش را از دسته Merchant account تعیین فرمایید.


آزمایش برنامه

گذشته از اینکه درخواست تکثیر برنامه در گوگل پلی استور را تثبیت نمائید، بی تردید با استعمال از موبایل و بقیه ابزارهای جان دار برنامه تان را آزمایش فرمایید.


موقیت جغرافیایی

درصورتی که برنامه شما برای یک حوزه‌ جغرافیایی مختص پباده سازی شده‌است مطلقا از روش بخش پیکربندی حساب دولوپر گوگل ، حالت جغرافیایی آیتم نظرتان را گزینش نمائید.


حجم برنامه

تا جایی که قابلیت داراست حجم برنامه تان را به پایین ۵۰ مگ برسانید. ولی چنانچه که برنامه شما یک بازی با کیفیت عالی میباشد، می‌توانید از روش APK Expansion برنامه تان را به دو بخش منقطع تقسیم نمایید.


سرویس ها نخستین پرداخت

اولیه پرداخت ارائه دهنده سرویس ها پرداخت آنلاین ویژه دانشجو ها، برنامه نویس ها، فریلنسرها و بقیه یوزرها اهل ایران میباشد که دربرگیرنده:


خرید از مغازه های فرنگی ، بهره برداری اکانت های در بین المللی ، ارائه درگاه های فرنگی ، صادر شدن و شارژ کارت های اعتباری روادید و مستر ، گزینش رزرو وقت سفارت ، نام نویسی امتحان های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ اکانت اینترنت مانی،فعالسازی اکانت های کاربری ویژه برنامه نویس ها و عیب گیری کردن درآمد های ارزی آنان می‌گردد.


خطای سپر ایمنی گوگل Blocked By Play Protect و آموزش رفع آن

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

در صورتیکه به تازگی مبادرت به نصب اپلیکیشنی که جدیدا نوشته اید کرده باشید، ممکن میباشد با خطای سپر ایمنی گوگل یا این که به عبارتی Blocked By Play Protect مواجه گردید. این نادرست دقیقا هنگامی فیس می دهد که سیستم امنیتی Google Play Protect سازه به دلایلی که پیرو به باز بینی آن ها خوا‌هیم پرداخت، برنامه شما‌را مخرب تشخیص دهد.


لذا بر روی دستگاه نام برده قابلیت نصب برنامه شما وجود نخواهد داشت و یا این که در رخ نصب برنامه بعداز مدتی به طور خود کار بوسیله سپر ایمنی گوگل پلی از روی دستگاه حذف خواهد شد و پیغامی بر پایه ی حذف آن در Notification test دستگاه به استفاده کننده نشان داده میشود.


درنتیجه رفع خطای سپر ایمنی گوگل برای تکثیر نرم افزار شما بسیار حیاتی خواهد بود و در‌صورتی‌که قبلی از رفع آن مبادرت به نشر برنامه خودتان نمایید عملا هیچ نصبی نخواهید گرفت !




یاری به حفاظت از دستگاه در قبال برنامه‌های مضر با Google Play Protect

برنامه Google Play Protect به شما یاری میکند که دستگاه خویش را ایمن نگه دارید. برنامه های نصب گردیده را دائما کپی مینماید و هر دوره هم بخواهید برنامه جدیدی نصب نمائید پیشین از نصب نیز آن را کپی می‌کند و تنها در رخ ایمن بودن اذن نصب می دهد. این تحلیل امنیتی تلفن همراه شما‌را برای برنامه‌های بالقوه مضر بررسی میکند. این برنامه‌ های مضر بدافزار نامیده میگردند!




اما شما میتوانید Google Play Protect را غیرفعال فرمائید تا دیگر هنگام نصب برنامه های تازه با خلل مواجه نشوید یا این که برنامه های از پیشین نصب گردیده ی شما به طور ناگهانی بوسیله Google Play Protect حذف نشوند.




غیر فعال کردن سپر ایمنی گوگل یا این که به عبارتی Google Play Protect

در صورتی‌که یک استفاده کننده همگانی یا این که یک بسط دهنده اندروید می‌باشید ممکنه به هر دلیلی بخواهید Google play protect را غیر فعال فرمائید. برای غیر فعال کردن سپر ایمنی گوگل یا این که به عبارتی Google Play Protect بایستی نخست برنامه گوگل پلی (Google Play) را گشوده فرمایید و آنگاه به منوی اصلی برنامه رجوع کنید. بعد به بخش Play Protect بروید.


در‌صورتی‌که که هیچ برنامه مخربی بر روی تلفن همراه شما وجود نداشته باشد، موقعیت تلفن همراه شما Fine نشان داده می شود و در شرایطی که برنامه مخربی تابحال شناسایی گردیده باشد در همین برگه به شما نمایش داده میشود. خب هم اکنون در بالای همین کاغذ که قرار دارید بر روی چرخ دنده پیکربندی یا این که به عبارتی Setting کلیک فرمایید و تیک آیتم Scan device for security threats و Improve harmful app detection را غیر فعال فرمائید.




رفع خطای Blocked By Play Protect ( در حالتی‌که یک گسترش دهنده اندروید می باشید بخوانید )

نرم افزار اینجانب هیچ عمل مخربی انجام نداده و نمیدهد، پس چرا بوسیله گوگل مخرب شناخته شده‌است؟

طبق مقررات نو گوگل برای تکثیر یک نرم افزار شما می بایست تحت عنوان بسط دهنده آن یک اکانت کاربری در گوگل داشته باشید و امضای خویش را به گوگل معرفی کرده باشید. یا این که برای نشر برنامه های نو خویش از به عبارتی امضای دیرین و قدیمی که نرم افزار ایمنی را با آن منتشر نموده اید، به کار گیری فرمائید.


در فیض در‌حالتی که برای نشر یک نرم افزار نو با امضای نو مبادرت نمایید و حسابی نیز تحت عنوان یک بسط دهنده یا این که Developers در گوگل نداشته باشید، برنامه شمارا تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده ناشناس معرفی میکند و برنامه شمارا به علت نداشتن سوابق ای از شما، مخرب تشخیص می‌دهد.




بدافزار چه می‌باشد ؟


بدافزار یک قابل انعطاف‌افزار میباشد که به صورت یگانه برای جراحت رساندن به رایانه، یک دستگاه گوشی، قابل انعطاف‌افزاری که در هم اکنون اجرا میباشد یا این که کاربرهای آن پباده سازی گردیده‌ میباشد. بدافزار رفتاری بدخواهانه را نشان میدهد که می تواند مشتمل بر نصب قابل انعطاف‌افزارهایی سوای رضایت استفاده کننده و یا این که نصب یک یا این که یک سری قابل انعطاف‌افزار مضر مثل ویروس بر روی دستگاه استفاده کننده باشد. همینطور این اپلیکیشن ها ممکن میباشد، دربرگیرنده برنامه هایی باشند که داده ها محرمانه و فردی یا این که پیکربندی مرورگر شمارا سوای رضایت شما افشا نمایند. در سود برای تکثیر نرم افزار ها ، طبق ضوابط تازه گوگل سیاست های نگهداری اطراف محرمانه و اطلاعاتی که نرم افزار از موبایل استفاده کننده اخذ میکند به طور کامل بایستی مشخص و معلوم باشد.




برای رفع خطای سپر ایمنی گوگل چه راهکاری موجود است ؟

برای رفع خطای سپر ایمنی گوگل نخستین می بایست برنامه خودتان را مطابق با استاندارد ها و مقررات تازه گوگل مهیا فرمائید تا بوسیله گوگل قابل تایید باشد. برای این خواسته مورد ها ذیل را بایستی به توجه رعایت کرده باشید. در غیر این فیس توقع نداشته باشید گوگل برنامه شمارا تایید نماید!


در آغاز باطن طرحی که نوشته اید یا این که قصد دارید آن را بنویسید کاغذ ای مجذا با تیتر Privacy Policy یا این که به عبارتی نگهداری اطراف محرمانه بسازید و در آن با راهبرد‌ های کاربردی، به یوزرها گزارش دهید که قصد دارید چه اطلاعاتی را از موبایل یا این که دستگاه آن‌ها عده‌ آوری فرمائید. گذشته از آغاز عده‌آوری و استعمال از داده ها یوزرها و دستگاه ها مانند داده های اکانت‌های کاربری، نشانی اینترنتی، شماره‌تلفن، برنامه‌های نصب‌ گردیده و پوشه‌های مو جود در دستگاه گوشی، این مورد ها را بی تردید به یوزرها اطلاع دهید.

داده‌های فردی یا این که حساس توده‌آوری‌ گردیده می بایست بی تردید بطور ایمن و با به کار گیری از رمز گذاری توسعه یافته (به عنوان مثال با پروتکل HTTPS) جابجا شوند، برای مثال در صورتیکه برنامه شما پنل مدیر ذیل اینترنت دارااست می بایست همگی تبادلات دربین برنامه و سرور با استعمال از پروتکل HTTPS صورت بپذیرد !

اصلا اطلاعاتی را عده‌آوری نکنید که بالاتر از کاربرد برنامه ی شما باشد، و از دسترسی هایی که ضروری نیستند در رخ قابلیت و امکان در برنامه خودتان به کار گیری نکنید.

از مارک های دیگر و یا این که برندی شبیه برندهای مشهور تحت عنوان لوگو یا این که آیکن برنامه خویش به کار گیری نکنید و صرفا از لوگو، آیکن و تصاویر با پباده سازی منحصر به کار گیری نمائید که حق مالکیت آنها رعایت گردیده باشد.

برنامه‌هایی که مینویسید نباید با برنامه‌های دیگر و قابلیت و امکان به کار گیری از دستگاه تداخل داشته باشند.

برنامه‌های شما نباید تبلیغات و یا این که محتوای مازاد را به استفاده کننده در بیرون از متن و یا این که تلاش خویش برنامه فارغ از اخذ رضایت آگاهانه از استفاده کننده اکران دهند.

برنامه ی شما می بایست به وعده‌های داده‌ گردیده به استفاده کننده کار نماید! و تمام قابلیت و امکان های تبلیغ گردیده می بایست برای استفاده کننده در برنامه وجود داشته باشد، بعداز درج توضیحات و تصاویر غیر حقیقی برنامه خودتان در گوگل پلی و تبلیغاتی که می کنید جداگانه پرهیز کنید.

برنامه‌ی شما ممکن میباشد محتوای خویش را آپدیت نمایند، این مشکلی ندارد البته نباید برنامه‌های مازاد را سوای رضایت آگاهانه از استفاده کننده دانلود و روی دستگاه استفاده کننده نصب نمایند.