مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

برنامه خانواده موسیقی گوگل چیست ?

پخش موسیقی گوگل به شما این امکان را می‌دهد که به آهنگ‌های مورد علاقه تان , آلبوم‌ها و غیره گوش کنید . این سرویس هم اشتراک فردی و خانوادگی را ارائه می‌دهد , دومی که به شش نفر اجازه می‌دهد تا اشتراک واحد را به اشتراک بگذارند .

پخش موسیقی گوگل به نفع موسیقی یوتیوب صورت می‌گیرد و احتمالا ً در نهایت به پایان می‌رسد . شرکت پخش موسیقی و موسیقی را از گوگل به موسیقی یوتیوب آسان می‌کند .

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

از ماه مارس ۲۰۱۰ , یک طرح خانوادگی پخش موسیقی گوگل در هر ماه ۱ / ۲ دلار هزینه دارد و به شش عضو همان خانوار اجازه می‌دهد که میلیون ‌ها رد از حساب‌های خود داشته باشند . با مقایسه , یک شرکت گوگل در هر ماه ۰۰۰ $ $ هزینه دارد و با یک حساب گوگل مرتبط است .

همه اعضای طرح خانواده موسیقی گوگل , کتابخانه‌های موسیقی خود را دارند . برای هر دو برنامه فردی و خانوادگی , کاربران می‌توانند از موسیقی گوگل استفاده کنند ( که شامل پشتیبانی برای آپلود کردن کتابخانه‌های شخصی ) یا موسیقی یوتیوب است که شامل ویدیوهای موسیقی و بیشتر است . هر دو سرویس دارای برنامه‌های مستقل هستند که به مشترکین خدمات ویژه گوش می‌دهد . علاوه بر این, هر کاربر می‌تواند این دستگاه‌ها را به حساب آن‌ها متصل کند , اما هر حساب می‌تواند در یک زمان تنها از یک دستگاه پخش شود .

برای راه‌اندازی یک برنامه خانواده موسیقی گوگل , ابتدا باید یک خانواده گوگل را تنظیم کنید .

اگر این کار را نکرده اید , به حساب اولیه گوگل روی یک مرورگر وب اشاره کنید . این شرحی است که بر طرح خانواده و تمام خدمات مرتبط از جمله پخش موسیقی گوگل نظارت می‌کند .

یک برنامه خانواده به یک حساب استاندارد گوگل نیاز دارد . شما نمی‌توانید یک گروه خانوادگی با استفاده از یک حساب مجموعه g ایجاد کنید .

انتخاب را آغاز کنید .

دکمه شروع به کار در گوگل را می‌بینید که به عنوان مدیر خانواده لیست شده‌است . ایجاد گروه خانوادگی برای ادامه

ایجاد دکمه گروه خانوادگی در گوگل از اعضای خانواده دعوت کنید .

دکمه عضو خانواده را در گوگل دعوت کنید تا کسی را دعوت کند , نام آن‌ها یا آدرس میل میل را وارد کنید, سپس ارسال کنید .

برای : دکمه ارسال و ارسال در گوگل شکل براساس تماس‌های گوگل شما ایجاد خواهد شد . علاوه بر این , می‌توانید از طریق تماس‌های پیشنهادی جستجو کنید .

دریافت‌کننده ایمیل دریافت می‌کند و به آن‌ها اطلاع می‌دهد که به گروه خانواده شما دعوت شده‌اند . آن‌ها به دنبال چند گام برای تکمیل فرآیند هستند .

این مراحل را برای تمام اعضای خانواده که می‌خواهید اضافه کنید ( تا 5 ) تکرار کنید .

همین ! حالا آماده اید که برنامه خانواده پخش موسیقی گوگل را راه‌اندازی کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد