مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

نسخه فعلی گوگل را بررسی کنید

گاهی اوقات لازم است که فروشگاه را به صورت دستی نصب کنید . چه به طور تصادفی آن را انتخاب کرده‌اید یا می‌خواهید به نسخه قبلی برگردید , یا حتی اگر فروشگاه گوگل کاری نداشته باشد و شما فقط یک نصب تازه می‌خواهید , یک راه‌حل وجود دارد ! این نحوه دانلود و چگونگی نصب فروشگاه نمایش گوگل است .

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

آخرین نسخه گوگل را دانلود کنید. صفحه نمایش گوگل را نصب کنید . گوگل کارت عیب‌یابی را ذخیره می‌کند . به‌هنگام‌سازی نسخه فعلی گوگل را بررسی کنید و به همان زمان برای همه دستگاه‌های android مراجعه کنید . به همین دلیل است که گاهی ممکن است بخواهید یک نسخه جدیدتر از فروشگاه نمایش گوگل را دانلود کرده و نصب کنید , به خصوص اگر کسی باعث دردسر شما شود . قبل از اینکه آخرین فروشگاه نمایش را دانلود کنید , باید چک کنید که کدام نسخه از برنامه فروشگاهی که در آن لحظه نصب کرده‌اید را بررسی کنید . در اینجا چگونه این کار را انجام دهید :

به تنظیمات بروید , سپس برنامه‌ها و اخطارهای گوگل نمایش گوگل را پیدا کرده و از آن استفاده کنید . آن را باز کنید, سه خط را در گوشه چپ بالا بزنید , وارد تنظیمات شوید و تمام راه را پایین بروید تا عدد دقیق را ببینید .

توضیح شماره نسخه فروشگاه گوگل

سیستم شماره‌گذاری برای نسخه‌های فروشگاه گوگل ممکن است در ابتدا کمی گیج‌کننده به نظر برسد , اما رسیدن به آن آسان است . اگر جهش بین اعداد عجیب به نظر برسد , این به سادگی به این دلیل است که گوگل نسخه‌ها را بین آن‌ها منتشر نکرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد