مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

بازنشانی و ریست کردن پیکربندی اپ

توجه داشته باشید ، شاید در برخی از مواقع ، این‌شیوه حل ها ، نتوانند اختلال را حل نمایند ، پس میتوانید از راه‌حل های بعدی به کارگیری فرمایید در شرایطی‌که که این شیوه حل ، خلل را رفع نکرده باشد .

 

راه‌حل دوم : بازنشانی و ریست کردن پیکربندی اپ

 

گام نخستین : مانند راه‌حل نخستین ، وارد پیکربندی تلفن همراه می شویم و به نصیب رئیس اپلیکیشن ها مراجعه میکنیم .

 

گام دوم : هم اکنون می بایست دنبال آیتم ای با اسم Reset the App Preferences بگردیم ! مکانی که‌این مورد قراردارد ، در گوشی ها گوناگون میباشد ، بعضا موقع ها ممکن میباشد در جهت چپ بالا باشد ، تحت باشد و ... !

 

 

 پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

گام سوم : بر روی آیتم Reset the App Preferences بزنید و بعداز آن ، گوشی اندرویدی خودتان را یک بدور خاموش و مجددا پر‌نور فرمایید .

 

در صورتی‌که گشوده هم اشتباه Google Play Services Has Stopped را در تلفن همراه خویش مشاهده می‌کنید ، میتوانید از چاره سوم استعمال نمایید .

 

راه‌حل سوم : افزودن دوباره اکانت Google Play

 

در شرایطی که هنوز اشتباه گوگل پلی خویش را اخذ می‌کنید ، میتوانید از این طریق خیلی بی آلایش به کارگیری فرمایید . درین شیوه ، شما با حذف اکانت Google Play خویش در اندروید ، و افزودن دوباره آن ، میتوانید این نادرست را رفع نمائید .

 

گام نخستین : به پیکربندی موبایل اندرویدی خویش بروید .

 

گام دوم : هم اکنون می بایست بر روی آیتم Account Management (رئیس اکانت ها) و یا این که Account (اکانت ها) کلیک نمائید .

 

 

 

گام سوم : درحال حاضر شما لیستی از اکانت هایی که در گوشی اندرویدی خودتان ساخته اید را میتوانید ببینید ، اکانت هایی مانند اکانت های Facebook , WhatsApp , Telegram , Google و ... ! اکنون بر روی Google کلیک نمائید :

 

 

 

گام چهارم : هم اکنون بعداز کلیک بر روی Google ، می بایست بر روی نشانه (آیکون) سه نقطه ای که در تصویر ذیل مشخص و معلوم شده‌است ، کلیک نمایید و بر روی Remove Account ضربه بزنید تا اکانت Google از بین برود :

 

 

 

گام پنجم : درحال حاضر ، بعداز حذف اکانت Google بایستی دوباره آن را اضافه نمایید . برای این فعالیت ، می بایست مجدد وارد نصیب رئیس اکانت ها بشید و بر روی Add Account (افزودن اکانت) کلیک فرمایید ، و بعد Goolge را گزینش نمائید .

 

 

 

خب ما اعتقادوباور داریم که‌این نحوه ، میتواند نادرست Google Play Services Has Stopped را رفع می نماید ، ولی در شکل مواجه شدن مجدد با آن ، میتوانید راه‌حل بعدی را پیش ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد