مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

چگونه فروشگاه گوگل Play را دانلود کنید و نصب کنید !


اپ خویش را ساخت نمایید . ۱. آنچه را که میخواهید به طور بدون پول عرضه فرمائید پرداخت فرمایید : ۱ مغازه اکران گوگل در دکان موبایل های هوشمند ۲ . دکان گوگل Play آپ تو دیت رسانی های مکرر دست مییابد ، که‌این خبر خیر میباشد . خبر خیر چندان زیاد این میباشد که قادر است هفته ها یا این که حتی برای برخی اشخاص بیشتر ارتفاع بکشد تا نهایی تکرار را به دست آورد . کارکرد اساس هیچوقت تغییر‌و تحول نمی نماید به نحوی که در یک ورژن کهن گیر کرده‌باشد ، همگی چیز بد وجود ندارد . با این حالا ، ما نیاز به فراهم کردن نهایی و پهناور ترین ورژن از دستگاه خویش را فهم و شعور میکنیم .

اعتبار : ادگار سروانتس / اداره آندروید درپی آپدیت رسانی دکان گوگل پلی روی دستگاه خویش می‌باشند ؟ این میباشد که چطور .

شماره ورژن مغازه گوگل

مرحله ۱ : تحلیل ورژن فعلی خویش او‌لین کاری که شما میخواهید انجام دهید این میباشد که ملاحظه کنید کدام ورژن بایستی ورژن نو مغازه گوگل را دانلود فرمایید .

این عمل را می شود به صورت ذیل انجام اعطا کرد :

نرم‌افزار کاربردی دکان گوگل Play را گشوده فرمائید .

پیکربندی را گشوده نمایید .

به تحت بروید . ورژن \" اکران \" را در آنجا پیدا خواهید کرد .

دکان گوگل Play گوگل : یک راهنمای قطعی برای مبتدیان این فرمان اساسی میباشد چون نمیخواهید ورژن کهن خیس از Google Play را نصب فرمایید . همینطور می‌خواهید مطمئن گردید که ورژن ای از آن را دانلود می‌کنید که با تلفن همراه شما سازگار میباشد . این نباید زیاد اختلال باشد مگر اینکه یک ورژن سابق از اندروید را مثل ۲.۳ gingerbread جنبش دهید - در صورتی اینطور میباشد ، احتمالا ً برهه زمانی آن میباشد که تلفن همراه خویش را عوض نمایید !

مغازه گوگل پلی APKMirror ۲ : دکان گوگل پلی را از روش یک APK دانلود فرمائید . این یک قدم تماما ً توصیفی میباشد . مغازه اکران گوگل در قالب APK مانند هر نرم افزار اندروید دیگری قرار می‌گیرد . شما می‌توانید APKs را از سایت ها ، وب لاگ های تکنولوژیکی ، و اشخاص قابل اعتماد در فروم ها یا این که جای های دیگر دانلود نمائید . با این اکنون ، موقتا ً، شایسته ترین شرط شما برای مغازه trusted Play گوگل میباشد . در اینجا یک اپ آموزشی کوتاه برای دانلود نرم افزار کاربردی دکان اکران : مدیریت این لینک و پیوند با کلیک در اینجا آورده شده‌است .

ورژن دکان Play را که می‌خواهید پیدا نمائید . در‌صورتی‌که ورژن جدیدتری میخواهید ، ورژن فعلی خویش را مرجع فرمایید و مشاهده کنید که آیا یک ورژن تازه در دسترس میباشد یا این که خیر.

اپ را با تعقیب کردن راهبرد سایت دانلود نمائید .

جای های دیگری نیز وجود دارا‌هستند که Store آپلود گردیده اخیر را آپلود کرده اند . با این هم اکنون ، APKMirror بی آلایش ترین طرز میباشد و آن چیزی میباشد که عموم عموما ً به آن اعتماد دارا هستند . شما نباید از آنجا ایرادات بگیرید .

از منابع ناشناخته نصب نمائید . ۲ . این اپلیکیشن بلافاصله ً روی آندروید ۸.۰ و بعدا ً نصب گردد . شما بایستی به شما بضاعت نصب اپ ها در ورژن های جدیدتر از Android را بدهید .

مرحله ۳ : رویا رویی با مجوزهای امنیتی فهرست منابع ناشناخته ، بخشی از آندروید برای قرنها بوده میباشد . هنگامی که از عمل افتاده ، از نصب نرم‌افزار های کاربردی از هر جایی از مغازه Play گوگل اجتناب می‌شود . آندروید Oreo به مکان سیستم یک سیستم ، این را به یک جواز به ازای هر اپ تغییر‌و تحول بخشید . براین اساس ، دو قسمت متفاوت به‌این یکی‌از وجود دارااست .

پیش از Android Oreo : پیکربندی دستگاه خویش را وارد فرمائید .

به \" امنیت \" بروید .

مورد جستجوی منابع ناشناخته را پیدا کرده و باکس را چک نمایید . هشداری به شما داده گردد که مطلقا ً شما می بایست آن را بخوانید . وقتی که‌این عمل انجام شد \" OK \" را بزنید و این به شما این قابلیت و امکان را میدهد که APKs را از منابع ناشناخته نصب فرمائید .

چنانچه منابع ناشناخته در گوشه و کنار های امنیتی نباشند ، تلاش فرمائید آن را در پیکربندی اطراف محرمانه یا این که نرم‌افزار های کاربردی پیدا فرمائید .

پس از Android Oreo : فعال‌سازی را با یک مرورگر پوشه یا این که از روش مرورگر اینترنت آغاز فرمائید .

آندروید به شما خواهد اذعان کرد که‌این نرم‌افزار اذن نصب APKs را ندارد . درین اعلان روی دکمه پیکربندی مو جود کلیک فرمایید .

در منوی بعدی ، تیک the را تیک بزنید که اذن نصب that را می‌دهد .

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی

برای برگشت به نصب دکمه عقبی را بزنید .

این مقداری پیچیده خیس میباشد ، ولی تجارت از امنیت بهتری شامل است ، چون صرفا نرم‌افزار کاربردی که قادر است فرد ثالث را نصب نماید به عبارتی کسی میباشد که صرفا به آن اذن داده شد تا با پیکربندی سطح بزرگ در ورژن های گذشته آندروید مخالف باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد