مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

هکرهای متصل به کره‌شمالی پس از فراریان با استفاده از برنامه‌های بارگذاری شده در فروشگاه پخش شدند .

فروشگاه نمایش گوگل با برنامه‌های به ظاهر قانونی که بدافزار میزبان است , بیگانه نیست , اما محققان آمریکایی چیزی را کمی متفاوت کشف کرده‌اند : سه برنامه بدخواهانه که افراد خاص را هدف قرار می‌دهند . گروه امنیتی می‌گوید که یک گروه مرتبط با کره‌شمالی اپلیکیشن ‌هایی را آپلود کرده‌است که برای نفوذ به دستگاه‌های android وابسته به پناهندگان از کشور طراحی شده‌اند .
در حالیکه عبارت " هکرها ی کره‌شمالی " معمولا ً به گروه معروف لازاروس اشاره دارد , در این مورد مهاجم تیم سان است . این برنامه در پشت یک کمپین به نام هایپر لینک بود که برنامه‌های کاربردی اضافه‌شده به بدافزار را قبل از تلاش برای متقاعد کردن فراریان برای دانلود نرم‌افزار نشان می‌داد .
این سه برنامه در فروشگاه گوگل بین ژانویه و مارس امسال ظاهر شدند . در ابتدا , اطلاعات مربوط به مواد غذایی , اطلاعاتی را در مورد مواد غذایی ارائه کرد . دو ابزار سریع و سریع دیگر ابزارهای امنیتی بودند . هر سه آن‌ها قادر به سرقت داده‌های شخصی کسانی بودند که آن‌ها را دانلود می‌کردند, که می‌توانستند برای باجگیری , تهدید یا ردیابی قربانیان مورد استفاده قرار گیرند ; این اطلاعات شامل عکس‌ها , تماس‌ها , نوارهای صوتی و پیام‌کوتاه بود .
malware می‌نویسد : " پس از آلوده کردن یک دستگاه , malware برای بارگذاری اطلاعات و صدور دستورها استفاده می‌کند .
" از این مکان‌های ذخیره‌سازی ابر , ما نگاره‌ای اطلاعاتی را از همان دستگاه‌های آزمایشگاهی که تیم سان برای کمپین malware بکار می‌برد یافتیم . این نمودارها دارای فرمت مشابه بودند و از همان اختصارات مورد استفاده در سایر نمودارهای خورشید استفاده می‌کردند . علاوه بر این, آدرس‌های ایمیل توسعه دهنده جدید malware مشابه آدرس‌های ایمیل قبلی مرتبط با تیم سان هستند . "
تیم سان سعی داشت پناهندگان کره‌شمالی را به دست آورد که از آن‌ها بیش از ۰۰۰ / ۱ نفر بود . الشرق‌الاوسط
برنامه‌های کاربردی که در حال حاضر حذف شده‌اند در طول زمان خود در فروشگاه پخش گوگل ضبط شده‌اند . دو پروفایل جدید فیسبوک که توسط تیم سان راه‌اندازی شده‌اند هنوز فعال هستند .
شواهد بیشتر مرتبط کردن حملات به کره‌شمالی شامل نشانی ip متعلق به کشوری بود که در یک فایل آزمایشی ثبت شده‌بود , همراه با این حقیقت که نویسندگان از واژه‌های کره‌ای " نه در واژگان کره‌جنوبی " استفاده می‌کردند . " با تهدید کره‌شمالی برای توقف گفتگوهای صلح اخیر , ما می‌توانیم شاهد حملات بیشتری از تیم خورشید در آینده باشیم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد