مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی در گوگل

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 



با یقین یکی وسیع‌ترین مشکلاتی که آلفابت و گوگل در تصاحب فیت‌بیت با آن روبه‌رو خواهند بود، قضیه محافظت اطراف محرمانه میباشد. در‌هم اکنون‌حاضر نیز، کمپانی با فشارهای مختلفی در منطقهی مراقبت داده ها سری‌ی سالم یوزرها در انگیس مواجه میباشد. هنگامی قضیه مرگ‌و‌معاش به‌‌فی مابین می آید، بعضی داده‌های حساس نباید دردسترس قرار گیرند. ریک استرلو، مدیریت بخش دشوار‌افزار گوگل، اذعان کرد این موسسه قصد ندارد از داده‌های حساس برای تبلیغات به کارگیری نماید. او درادامه‌ی کلام‌هایش طولانی تر کرد:


داده‌های فردی یوزرها را هیچ وقت به شرکتی نمی‌فروشیم و داده‌های مرتبط با حیطهی تندرست و بهداشت فیت‌بیت قرار وجود ندارد برای کارها تبلیغاتی استعمال شود. یوزرها فیت‌بیت میتوانند به‌ تعیین خویش داده‌های تندرست را مرور یا این که منتقل یا این که حتی حذف نمایند.


فیت بیت / فیتبیت / Fitbit


با‌یقین در شرایطی‌که گوگل در حیث داشته باشد وارد بازار گجت‌های پوشیدنی منطقهی سالم شود، فیت‌بیت یکی شایسته ترین آیتم‌ها برای گوگل به حساب می آید. به عبارتی‌طورکه گفته شد، گوگل با تصاحب فیت‌بیت به‌فیس دور از شوخی می تواند وارد صنعت ساخت محصول ها پوشیدنی تناسب‌اندام و سالم شود.


بعداز نشر اولی خبر ها و دهانزد‌ها در زمینه ی فروش فیت‌بیت به گوگل، اکثری از یوزرها فیت‌بیت اعلام کردند قصد دارا‌هستند اپل‌واچ بخرند؛ چراکه نگران مراقبت اطراف محرمانه خویش می باشند. گوگل از این مورد دور اندیشی بی نقص داراست و با دانش به همین مسئله که ممکن میباشد یوزرها فیت‌بیت چه نظری داشته باشند، قصد داراست این مجموعه را تصاحب نماید. بااین‌همگی، چرا گوگل قصد داراست فیت‌بیت را بخرد؟ با تصاحب فیت‌بیت، گوگل قادر است با‌گاز وارد بازار گجت‌های پوشیدنی تندرست و تناسب‌اندام شود و فیت‌بیت شایسته ترین آیتم برای گوگل به‌اکانت می آید. رئیس بخش طاقت فرسا‌افزار گوگل کارایی کرد این اطمینان‌خیال را به یوزرها بدهد که گوگل به مراقبت اطراف محرمانه یوزرها اهمیت می دهد.


گوگل تا به امروز کمپانی‌های مختلفی را تصاحب نموده است. آخرها شهریور ۱۳۹۶، زمینه تصاحب اچ‌تی‌سی مطرح شد و این سؤال مهم تا حدی جواب داده شد که چرا گوگل بخشی از اچ‌تی‌سی را تصاحب کرد. دراین صورت، چرا اینک و درین زمان وقتی گوگل چنین تصمیمی گرفته میباشد؟ چرا گوگل قصد تصاحب فیت‌بیت را دارااست؟


یکی ادله‌های محتمل درباره ی تصاحب فیت‌بیت آن میباشد که در‌این مدت وقتی، بازار گجت‌های پوشیدنی از رونق خیر شامل است و کمپانی‌های مختلفی همچون سامسونگ، گارمین، شیائومی و حتی هواوی، گجت‌های پوشیدنی مختلفی به بازار عرضه کرده‌اند. گوگل نیز با تصاحب فیت‌بیت می تواند با گاز وارد بازار گجت‌‌های پوشیدنی حیطهی تندرست و تناسب‌اندام شود.



گوگل بررسی صدور صورتحساب

گوگل بررسی صدور صورتحساب گوگل یک سرویس است که به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات دیجیتال و محتوا را در برنامه کاربردی android خود بفروشید .

شما می‌توانید از google play برای فروش انواع زیر از محتوای دیجیتال استفاده کنید :

یک محصول زمانی : یک محصول زمانی راضی است که کاربران می‌توانند با یک شارژ واحد , بدون تکرار به شکل پرداخت کاربر , خریداری کنند .

محصولات زمانی قابل‌استفاده یا قابل مصرف هستند :

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

یک محصول مصرفی , یک محصول مصرفی است که مصرف کنندگان را مصرف می‌کند . زمانی که یک کاربر محصول را مصرف می‌کند , برنامه شما محتوای مرتبط را تنظیم می‌کند و کاربر می‌تواند دوباره آن آیتم را خریداری کند .

یک محصول غیر مصرفی محصولی است که فقط یکبار برای تامین یک مزیت ماندگار خریداری می‌شود . مثال شامل ارتقا ویژه و بسته‌های سطح است .

اشتراک : اشتراک یک محصول است که به صورت دوره‌ای به محتوا دسترسی پیدا می‌کند . حق اشتراک زمانی تمدید می‌شوند که لغو شوند . مثال‌هایی از حق اشتراک شامل دسترسی به مجلات آنلاین و خدمات پخش موسیقی است .

کنسول بازی گوگل انعطاف‌پذیری زیادی در زمان ایجاد اشتراک خدمات ارائه می‌دهد . به عنوان مثال , می‌توانید دوره پرداخت را تنظیم کنید, یک آزمایش رایگان ارائه کنید, یک قیمت مقدماتی ارائه کنید , زمانی که پرداخت‌ها شکست می‌خورد , دوره‌های مهلت ارائه کنید و به کاربران اجازه دهید تا اشتراک خود را به عنوان جایگزین لغو کنند . برای اطلاعات بیشتر و لیست کاملی از ویژگی‌های اشتراک , پیاده‌سازی ویژگی‌های خاص اشتراک را ببینید .

چطور، چگونه و کجا اپلیکیشن خود را تبلیغ کنیم؟



در پاسخ می بایست بیان کنم که از این جا به آن‌گاه عمل، بر عهدۀ گوگل میباشد. گوگل میباشد که تشخیص میدهد شایسته ترین مکان‌ها برای اکران تبلیغ شما کجاست و آن را در مکان‌های مطلوب اکران میدهد.


یادتان است که یه خرده فراتر در رابطه کانال تبلیغات گستردۀ گوگل سخن کردم؟ تبلیغ شما ممکن میباشد در هرجای این کانال که متناسب با اپ شما باشد به اکران در بیاید؛ به عنوان مثالً در خویشِ پلی استور، جیمیل یوزرها، یوتیوب و جاهای دیگری که قابلیت و امکان اکران تبلیغ دارا هستند.

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

کانال اکران تبلیغات گوگل


حدس می زنم حال حاضر یک سوال دیگر ذهنیت شما را مشغول نموده است:


اینکه تبلیغات کجا اکران داده شود، دست خودمان وجود ندارد؟

نه؛ در کمپین سراسری گوگل یا این که Google App Campaign شما نمی‌توانید به گوگل بگویید که اکران تبلیغتان را در [برای مثالً] گوگل پلی یا این که یوتیوب محدود نماید؛ ولی شما نباید این را یک امتیاز منفی برای گوگل در حیث بگیرید. چرا؟


فرض نمائید که خودتان فارغ از یاری گوگل بخواهید شایسته ترین فیدبک را از تبلیغات بگیرید؛ در چنین حالتی بایستی کلی امتحان و اشتباه و تحقیق نمائید تا متوجه گردید که چه چیزی به نفع شماست؛ ولی گوگل همین امور را با هوش تصنعی و یادگیری ماشین برایتان انجام می دهد تا بتوانید شایسته ترین سود را با کمترین هزینه بگیرید.


بازاریابی مصرفی یا این که B2C چه است و چه گونه از آن شایسته ترین به کارگیری را بکنیم؟بی تردید بخوانید: بازاریابی مصرفی یا این که B2C چه میباشد و چه‌طور از آن شایسته ترین استعمال را بکنیم؟

هزینه تبلیغ نرم افزار با گوگل ادز چقدر میباشد؟

نحوۀ به حساب آوردن هزینه تبلیغات با کمپین سراسری گوگل بستگی به‌این دارااست که تمرکز شما روی اخذ نصب نرم افزار (Install Valume) باشد یا این که روی یک فعالیت مختص درون برنامه (In-App Action) تمرکز دارید.


در صورتی تمرکز شما بر این باشد که نصب نرم افزار‌تان را به‌طور قابل توجهی ارتقاء دهید، از طریق CPI یا این که پرداخت به‌ازای نصب استعمال می کنید. بدین فیس که شما به گوگل می گویید که حاضرید به ازای هر نصب چقدر هزینه نمائید؛ آن گاه گوگل بر طبق سفارش شما تصمیم می گیرد که چه‌گونه کمپین را باصرفه‌سازی نماید تا تبلیغ‌تان بیش تر به کاربرانی که دنبال نصب نرم افزار میباشند، اکران داده شود.


اکنون در صورتی تمرکز شما بر انجام یک فعالیت یگانه درون نرم افزار (برای مثالً خرید شارژ یا این که پیشنهاد) باشد، از طریق CPA به کار گیری می کنید. درین طرز گوگل تبلیغ شمارا طوری با صرفه‌سازی می نماید که به اشخاصی که رغبت بیشتری به کار مدنظر شما دارا‌هستند، اکران داده شود. گوگل با دقت به دیتاهایی که دارااست، بهتر از هر شبکۀ تبلیغاتی دیگری می تواند کمپین تبلیغاتی شمارا با صرفه‌سازی و دقیقاً کاربرانی را جذب نماید که مطلوب Action متبوع شما می باشند.


برای فهم بهتر قضیه، به مثالی که میزنم اعتنا نمائید.


فرض فرمائید انگیزه شما ارتقاء خرید داخل برنامه‌ای میباشد. شما این انگیزه را در کمپین گوگل ادزتان تعریف‌و‌تمجید میکنید و معلوم میکنید که به ازای هر تبدیلی که وقوع افتاد چه پولی را به گوگل پرداخت خواهید کرد. گوگل با اعتنا به ملبغ پیشنهادی شما، کمپینتان را باصرفه‌سازی کرده و تبلیغ را به کسانی اکران میدهد که طبق دیتاهای جان دار، رغبت بیشتری به خرید باطن برنامه‌ای دارا هستند.


ضمنا بد وجود ندارد بدانید که گوگل جدیداً سیستم پرداخت بر پایه ی قیمتِ فعالیت متبوع (In-App Action Value) را هم راه اندازی کرده که فعلا نسخۀ آزمایشی آن در دسترس میباشد. در‌این طرز گوگل روی جذب کاربرانی تمرکز مینماید که با سپری شد دوره، برای شما سودآوری

 بهتری دارا‌هستند. منش in-app action value این چنین میباشد که شما پولی را تحت عنوان معدل بهاِ Conversion خویش گزینش می کنید؛ برای مثالً میگویید معدل فایده اینجانب به‌ازای تبدیل استفاده کننده به خریدار ورژن پریمیوم، 2000 تومان میباشد. یا این که اینکه هر استفاده کننده پرمیوم برای اینجانب 2000 تومان منفعت دارااست و Target ROAS خویش را 200% در لحاظ میگیرید. با این اکانت گوگل طوری هزینه‌ها را مدیر می نماید که به عدد 1000 تومان به‌ازای هر تبدیل نزدیک گردید.


می خواهم با هر 1000 تومانی که خرج کردم، 2000 تومان بهره کنم؛ بدین 2000 تومان Target ROAS یا این که Target return-on-ad-spend گفته می شود. درحال حاضر گوگل کمپین تبلیغاتی شما‌را طوری با صرفه‌سازی مینماید که به بهره مشخصتان برسید.


استراتژی-بها-گذاری


نکته: در‌صورتی‌که اپ شما IOS میباشد، طبیعتاً نمی‌توانید آن را در گوگل پلی استور اکران دهید و خب Tracking آن هم بوسیله ابزارهای گوگل ممکن وجود ندارد. البته با نصب قابل انعطاف‌افزار Adjust یا این که Firebase این اختلال هم حل میشود. این دو قابل انعطاف‌افزار مسیر مشتری را دنبال می‌نمایند و در‌صورتی‌که که فعالیت متبوع شمارا انجام دهند، گوگل از آن مطلع می شود؛ پس در‌این وضعیت هم کمپین CPA با گوگل ممکن میباشد.


چطور دستگاه‌های اندرویدی را امن و از هک شدن‌شان جلوگیری کنیم؟



اندروید نسبت به سایر سیستم‌های استدلال‌ موبایل کاربردهای بخش اعظمی داراست؛ مخصوصاً دربین یوزرها اهل ایران. در عین اکنون یکی‌از زخم پذیرترین سیستم عاملها هم می باشد و هکرها به راحتی میتوانند آن را انگیزه قرار دهند. به همین ادله اکثری از یوزرها نگران هک شدن دستگاه‌های اندرویدی و حیف کردن داده ها مهم‌شان می‌باشند.

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 


ایسنا نوشت: اول و مهم ترین قدم برای پیشگیری از هک شدن دستگاه اندرویدی، به روزرسانی سیستم دلیل میباشد. یوزرها بدون شکً مداوم سیستم ادله خویش را ارزیابی نمایند و مطمئن باشند از آخری ورژن آن استعمال می کنند؛ چراکه در هر به روزرسانی معمولاً باگ‌های امنیتی یا این که ایرادات امنیتی برطرف میگردد و سیستم امن‌خیس می شود.


گزینه مهم دیگر این میباشد که نرم افزار‌ها از مغازه‌های دارای اعتبار و قانونی اخذ شوند؛ این گزینه مهم میباشد زیرا میتواند جلوی مقدمه هک شدن را بگیرد. بعضی تحلیلگران گوگل پلی استور را شایسته ترین و معتبرترین مرجع می داند و پیشنهاد می نمایند قطعاً از آن استعمال شود؛ با به کار گیری از منابع غیر دارای اعتبار، نرم افزار‌های آلوده و کثیف به بدافزارها روی سیستم‌ها نصب و روش نفوذ هکرها مهیا می گردد.


کارشناسان امنیتی همینطور به یوزرها پیشنهاد می‌نمایند که ابدا نرم افزار از مغازه‌های غیر دارای اعتبار اخذ نکنند و هیچ گاه از فولدر‌های نصب نرم افزار‌ها که در تلگرام و کانال‌های مجازی دست به دست می‌گردد، استعمال نکنند. آن‌ها میتوانند کثیف و خطرناک باشند و امنیت را به خطر بیندازند.


در رابطه پیشگیری از هک شدن دستگاه‌های اندرویدی، علی اصغر زارعی، معلم دانش کده در اذعان کرد‌وگو با ایسنا به یوزرها پیشنهاد می‌کندکه از نصب نرم افزار‌های مشکوک اکیداً جلوگیری نمایند و به هیچ وجه نرم افزار‌های مشکوک و خیره کننده را روی دستگاه‌تان نصب نکنید. نصب اپ های مخرب به آسانی می توانند به جاسوسی هکرها و اصطلاحاً هک شدن موبایل سبب شوند.


کسب آیتم‌های درون برنامه‌ای با مشاهده تبلیغات در گوگل پلی



گوگل قابلیت جدیدی را برای گیمرهای موبایلی آماده نموده است تا با تماشای تبلیغات بتوانند بعضا از گزینه‌های داخل برنامه‌ای بازی‌ها را سوای پرداخت هزینه آزاد نمایند.


در صورتیکه شما هم تجربه‌ی اجرای بازی‌های موبایلی را دارید احتمالا با آیتم‌ی مربوط‌به قابلیت و امکان خرید سطح فراتر یا این که نوعی واحد پول باطن بازی مواجه گردیده‌اند. شاید هم با مشاهده‌ی یک تبلیغ فارغ از پرداخت هزینه‌ چنین آیتم‌هایی را در بازی‌های موبایلی فعال کرده باشید. گوگل‌پلی امروز بخشی موسوم به تولیدها اهدایی (Rewarded Products) راه اندازی نموده است که گسترش‌دهندگان اندروید با به کار گیری از آن میتوانند با روشی سهل وآسان‌خیس گزینه‌های داخل بازی را به‌طور مجانی و در قبال انجام علمیات کسب درآمد مثل تماشای یک اطلاع رسانی تبلیغاتی، در دست یوزرها خویش قرار دهند.


نوشته ی علمی‌های دارای ارتباط:

گوگل تنی چند از نرم افزار‌های مخرب اندروید را حذف کرد

نرم افزار‌های تبلیغاتی بیشتراز ۸ میلیون توشه در گوگل پلی دانلود گردیده‌اند

این طرز، پیش‌خیس نیز به یکی‌از طرق مرسوم بین بسط‌دهندگان مبدل گردیده تا با منفعت دریافت کردن از آن بتوانند حتی چنانچه استفاده کننده نخواهد مبادرت به پرداخت پول حقیقی نماید، از بازی‌ها و نرم افزار‌های خویش کسب درآمد نمایند. البته هم اکنون گوگل‌پلی این قابلیت را به‌طور قانونی ارائه کرده و بخش تولیدات اهدایی نحوه انجام عمل را برای بسط‌دهندگان سیستم‌ادله موبایلی گوگل سهل‌خیس خواهد کرد. معرفی این خدمت تازه همینطور سبب خواهد شد تا غول کاوش گر بتواند با ابزارهای فرد‌ثالث ارائه گردیده درین حوزه به رقابت بپردازد. خدمت نام برده هم‌فعلا به‌رخ آزمایشی در دسترس توسعه و گسترش‌دهندگان قرار گرفته میباشد و می‌قدرت با به کار گیری از کتابخانه‌ی پرداخت گوگل‌پلی یا این که کتابخانه‌ی تعاریف رابط کاربری موسوم به AIDL آن را به هر نرم افزار دلخواهی بیش تر کرد.


راه اندازی این خدمت تازه برای گیمرها یعنی احتمال داراست برای کسب‌ درآمد، تعداد دفعات بیشتری به انجام این فعالیت تشویق گردید. درحال‌حاضر صرفا طرز جان دار در بخش تولیدها اهدایی گوگل‌پلی، تماشای اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی ویدویی میباشد. به‌گفته‌ی اینترنت‌وب سایت تک‌کرانچ، احتمال داراست حتی برای اخذ پک‌های بدون‌پول در بازی‌ها و اپ‌های موبایلی در برخی از موردها تبلیغات ویدیویی تمام کاغذ برای یوزرها اجرا شود که تصویر آن را در تحت مشاهده می کنید.

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

تبلیغات گوگل پلی


ولی باتوجه‌به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته درآمد دکان‌ نرم افزار‌های گوشی تا سال ۲۰۲۰ به ۷۱.۷ میلیارد دلار خواهد رسید، توسعه و گسترش‌دهندگان پیرو کسب سهمی اضافه از این بازار می باشند.