مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

سیستم‌عامل اپل (اپل) و گوگل در سرتاسر خدمات پرداخت تلفن همراه ذخیره می‌شوند قسمت دوم

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

بازیکنان معمولا ً اقلامی مانند لباس‌ها و تجهیزات را با استفاده از یک واحد پول به نام v - دلار خریداری می‌کنند . در روز پنج شنبه , بازیکنان می‌توانند ۵ / ۵ دلار را از کامپیوترهای شخصی یا کنسول‌های بازی خانگی خریداری کنند .

در بیانیه‌ای که امروز به آمریکا منتشر شد , شرکت اپل , حذف اپل از فروشگاه برنامه را برای نقض دستورالعمل‌های آن تایید کرد .

شرکت اپل در بیانیه‌ای گفت : " حماسه یک ویژگی را در برنامه خود فعال کرده که توسط اپل مورد بررسی قرار گرفته یا تایید نشده است , و آن‌ها این کار را با هدف نقض دستورالعمل‌های فروشگاه برنامه در رابطه با پرداخت‌های برنامه کاربردی که مربوط به هر توسعه دهنده که محصولات یا خدمات دیجیتال می‌فروشد , انجام دادند . "

بازی‌های حماسه همچنین یک داستان کوتاه با عنوان " نوزده هشتاد و یک " را مسخره می‌کردند , که به نظر می‌رسد که " تبلیغ کلاسیک " اپل را تحریف می‌کند .

" بازی‌های حماسی , انحصار فروشگاه " app " را به چالش کشیده‌اند . " " در تلافی , اپل مانع از یک میلیارد دستگاه می‌شود . به نبرد ملحق شوید تا مانع از شدن شوید . حماسه در شکایت خود می‌گوید که دادگاه می‌خواهد حکم ممنوعیت رفتار ضد رقابتی اپل را صادر کند و اجباری کند که apple همه گام‌های لازم برای متوقف ساختن رفتار غیر قانونی و بازگرداندن رقابت را بردارد . شرکت اپل در بیانیه خود گفت که این کار با epic برای کمک به بازگرداندن دوباره به فروشگاه برنامه کاربردی کار خواهد کرد .

در بیانیه apple آمده‌است : " حماسه در مورد مفاد و دستورالعمل‌های فروشگاه با app توافق کرده و ما " خوشحال می‌شویم که آن‌ها چنین کاری موفق در فروشگاه برنامه را ساخته‌اند . " " این حقیقت که منافع تجاری آن‌ها اکنون منجر به ایجاد یک توافق خاص می‌شود , این حقیقت را تغییر نمی‌دهد که این رهنمودها یک زمینه بازی سطحی برای همه سازندگان ایجاد کرده و برای همه کاربران امن است . " در پو نت , نت فلیکس صورتحساب آی تیونز را از برنامه ios اش خارج کرد , که به مشترکین نیاز دارد تا به طور مستقیم نت فلیکس را بپردازند . جابز خرید این برنامه را نیز به همراه داشت و یک شکایت ضد تراست علیه اپل در اتحادیه اروپا تنظیم کرد . آمازون و اپل که به عنوان عرضه کنندگان تلویزیون و سازندگان دستگاه شروع به رقابت کردند , تا سال گذشته با سربه‌سر گذاشتن برنامه‌های تلویزیونی اپل وارد برنامه‌های تلویزیونی آتش آمازون شدند . پیش از آن , آمازون فروش دستگاه‌های تلویزیون اپل را نیز آغاز کرد .

وی در بیانیه‌ای که امروز به usa today ارسال شد , گفت : " ما تصمیم بازی‌های حماسی برای موضع‌گیری علیه apple را تحسین می‌کنیم و سو استفاده از موضع برتر apple را روشن می‌کنیم . " شیوه‌های غیر منصفانه اپل دارای رقبای محروم و محروم از مصرف کنندگان هستند . ریسک برای مصرف کنندگان و توسعه دهندگان برنامه کاربردی بزرگ و کوچک نمی‌تواند بالاتر باشد و اطمینان حاصل کند که پلت فرم io به طور رقابتی عمل می‌کند و به طور منصفانه یک کار فوری با کاربردهای گسترده است . اویس متذکر شد : " اقدام حماسی دو هفته طول می‌کشد " .

او گفت : " تعجب‌آور نیست که اثر حماسی و حماسی پس از آن به ویژه با توجه به آنتی تراست ( علاقه در کنگره ) … با تمرکز بر روی فروشگاه app وجود داشته‌است . " " اگر حماسی و حماسی در این push موفق باشند , می‌تواند جعبه را برای دیگران باز کند . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد