مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

حذف فایل " hosts.txt " ( نیاز به root )

اکنون برای راه‌حل موثر بروید ، ما به راه‌حل‌های فنی بیشتری نیاز داریم که باید با دقت انجام شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ابتدا روش‌های بالا را امتحان کرده‌اید . حالا اگر دستگاه خود را ریشه‌دار کنید ، توصیه می‌کنیم فایل " hosts.txt " را در دایرکتوری سیستم خود حذف کنید . اگر این کار doesn't کار می‌کند و یا اگر می‌خواهید گوشی خود را root کنید ، سپس به فروشگاه Play و به روز رسانی ‌های قبلی بازگردید .
در نهایت ، به عنوان آخرین راه‌حل ، همیشه می‌توانید یک راه‌اندازی مجدد داده کارخانه را بر روی گوشی هوشمند خود انجام دهید . این کار همه داده‌های شما را پاک می‌کند ، پس مطمئن شوید که اول برگردید .
حذف فایل " hosts.txt " ( نیاز به root ) برای کاربرانی که قبلا ً دستگاه خود را ریشه‌دار کرده‌اند , جستجوگر فایل root برای انتخاب را باز کنند . سپس به دایرکتوری مادر / سیستم خود بروید و برای " hosts.txt " جستجو کنید و فایل را حذف کنید . توجه : هیچ یک از فایل‌های سیستم دیگر را لمس نکنید .
عزل به روز رسانی ‌های قبلی برای گوگل پلی به طور کلی ، زمانی که شما یک مشکل با app دارید که شما می‌توانید آن را نصب کنید و سپس آن را مجدداً نصب کنید . خوب ، آن برای برخی برنامه‌ها کار می‌کند ، اما فروشگاه Play گوگل یک app سیستم بر روی دستگاه آندروید است . تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به روز رسانی ‌های قبلی این برنامه را به روز رسانی کنید و این ممکن است به مشکل شما کمک کند .
شما ابتدا باید وارد تنظیمات خود شوید ، از برنامه‌های کاربردی و هم از برنامه‌های کاربردی استفاده کنید ، و یا باید همه برنامه‌های خود را ببینید و یا می‌توانید همه آن‌ها را انتخاب کنید . از آنجا فروشگاه پخش گوگل و tap عزل را پیدا کنید .
اگر فروشگاه گوگل Play شما هنوز کار نمی‌کند ، شما باید برگردید و به‌هنگام‌سازی‌ها را مجدداً نصب کنید . از آنجا به آخرین راه‌حل می‌رسیم .
اگر پس از امتحان کردن تمام موارد بالا ، هنوز با مشکلاتی مواجه هستید ، پس از آن ممکن است انتخاب کمی برای راه‌اندازی مجدد یک کارخانه داشته باشید . این یک اقدام جدی است و پیامدهایی وجود دارد . تمام داده‌های شما از دست خواهند رفت . پس باید یک پشتیبان کامل داشته باشید .
زمانی که داده‌های شما از زمان it's برای راه‌اندازی مجدد پشتیبانی می‌شود . به تنظیمات خود بروید و از راه‌اندازی مجدد پشتیبان خودداری کنید . حالا ، مطمئن شوید که اسلایدر data بر روی آن است . با توجه به انتخاب که می‌خواهید داده‌های شما مورد پشتیبانی قرار بگیرند را انتخاب کنید . اطمینان حاصل کنید که به این حساب دسترسی دارید .
هنگامی که این کار را انجام دادید ، به منوی استارت آپ & پشتیبان بروید و از دکمه reset داده کارخانه در پایین استفاده کنید . تصدیق کنید که شما می‌خواهید این کار را انجام دهید و زمانی که آن را می‌خرید گوشی شما آن طور که بود خواهد بود . زمانی که وارد حساب گوگل می‌شوید ، داده‌های شما بازیابی خواهند شد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد