مجموعاَ از روش کانال نمایشی گوگل میتوانید دو شیوه را انگیزه گذاری نمائید:
بازدید کنندگان نو را که تا به حالا تارنما تان را بازدید نکرده اند انگیزه گذاری فرمایید.
مشتریان بالقوه که تا قبل از این وب سایت تان را بازدید کرده اند ولی خریدی انجام نداده اند انگیزه گذاری نمایید.
در شرایط اولیه که حالتی کلی میباشد و همگی گونه اشخاص را پوشش میدهد ولی در وضعیت دوم بازاریابی دوباره یا این که Remarketing هدفمندتر و با احتمال تاثیر گذاری طولانی تر چهره میگیرد به این دلیلکه دقیقا اشخاص علاقمند به برندتان را علامت میگیرد.
گونه های تبلیغات در کانال نمایشی گوگل
مزیت Remarketing در تبلیغات نمایشی گوگل، دقیقا اشخاص علاقمند به برندتان را نماد میگیرد
برای این مراد کانال نمایشی گوگل از کوکی های وبسایت استعمال میکند تا مشتریان بالقوه را شناسایی و انگیزه گذاری نماید و خصوصا به آنها تبلیغ را اکران دهد. مشتریان بالقوه در بازاریابی دوباره میتوانند به طور ذیل باشند:
بازدید کنندگان همگانی وب سایت
کاربرانی که فرم مالامال کرده اند
کاربرانی که محتوایی را دانلود کرده اند
کاربرانی که از تولیدات دیدن کرده اند
کاربرانی که دقایقی در وب سایت حضور داشته اند و حتی خرید هم انجام نداده اند
بهر هم اکنون هر بیزینسی بسته به شرایطش نوعی از این دو بازاریابی را ترجیح میدهد. معمولا بیزینس هایی که در مرحله مارک اورنس یا این که به عبارتی معرفی مارک میباشند وضعیت 1 و بیزینس هایی که طولانی تر هدفشان فروش میباشد از موقعیت 2 به کار گیری میکنند.
صحت دارد که مهمترین مزیت کانال نمایشی گوگل بازاریابی دوباره میباشد ولی مزایای دیگری نیز می قدرت برای آن اسم پیروزی از گزاره: هزینه کمتر به ازای هر کلیک، مخاطبین متنوع خیس، جذابیت اضافه تبلیغات بصری و … .
پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی
تبلیغات بنری گوگل بر چه اساسی انجام میگیرد؟
تبلیغات بنری گوگل
مرتبه الکسا (Alexa) مطلوب کلاه بردارهای اینترنتی!
با مطالعه این نوشتهی علمی الکسا را بهتر بشناسید
بر طبق سایت: یک کدام از نحوه های تبلیغات تصویری گوگل Placement Targeting میباشد که معلوم مینماید دقیقا در کدام تارنما میخواهید تبلیغتان اکران داده شود. در صورتیکه حوزه خاصی را دنبال میکنید میتوانید تارنما هایی که به صنعت شما نزدیک خیس میباشد گزینش نمایید
مبنی بر لغت ها کلیدی:نحوه Contextual Targeting که بر طبق لغات کلیدی انجام میگیرد دوستداشتنی ترین و مرسوم ترین طریق تبلیغات در کانال نمایشی گوگل میباشد. درین نحوه میتوانید از لغت ها کلیدی که میخواهید با آن کاوش گردید به کار گیری نمائید دراینصورت اتومات تبلیغ شمارا روی سایت هایی که از آن واژه و کلمه کلیدی در آن مستعمل اکران میدهد. دراینصورت در میان 5 تا 20 واژه یا این که گزاره کوتاه را میتوانید تحت عنوان کلید واژه و کلمه قرار دهید تا بر طبق آنها تبلیغتان برای مخاطب ظواهر شود. هم چنین همواره بایستی در سایتی که تبلیغ شما انجام میگردد برای مثال در یوتیوب یا این که … کلمه ها کلیدی آپ تو دیت دارای ارتباط را رصد نمائید تا از ذهن مخاطب بیش تر مطلع گردید.
مبنی بر تیتر: نحوه بعد از آن مبتنی بر تیتر است. Topic Targeting به شما اذن میدهد تا بر طبق تیتر و مسئله تبلیغتان به اکران در بیاید یعنی در وبسایت هایی که از تیتر های مربوط به شما استعمال کرده اند. به کارگیری صرفا از این طرز یک عیب پهناور دارااست و آن هم این میباشد که ممکن میباشد تبلیغ شما در وب سایت های غیر دارای ربط اکران داده شود و آنقدر ها هدفمند وجود ندارد. شایسته ترین مبادرت این میباشد کهاین طرز را با طرز های دیگر مخلوط فرمایید تا به فیض بهتری دست پیدا نمائید.
بر پایه ی علایق:در نحوه Interest Targetingگوگل استفاده کننده را آیتم انگیزه قرار میدهد خیر محتوای سایت ها را. در واقع الگوی عمل گوگل بهاین سیرتکامل میباشد که قادر است از روش کوکی های ذخیره گردیده در سیستم استفاده کننده موضوعاتی را که سرچ کرده یا این که تارنما هایی را که گشوده کرده شناسایی نماید و از این روش منطقه عشق و علاقه اش را تشخیص دهد. اما این بدان شکل وجود ندارد که گوگل دیتای فردی و خاصی را از استفاده کننده عده مینماید و خویش استفاده کننده در نصیب My Accounts قادر است حوز های آیتم عشق اش را که بوسیله گوگل انباشته شده به طور پایین مشاهده نماید:
مبتنی بر بازاریابی دوباره: Remarketing را در اولِ نوشتهیعلمی تحت عنوان مطرح ترین مزیت کانال نمایشی گوگل توضیح دادیم و بهاین رخ میباشد که مشتریان بالقوه آیتم انگیزه قرار میگیرند و نسبتاً می قدرت اظهارکرد اثر گذار ترین طرز تبلیغات تصویری به وسیله گوگل میباشد.
تبلیغات در کانال نمایشی گوگل برای چه بیزینس هایی مطلوب میباشد؟
تبلیغات در کانال نمایشی گوگل
به جهت هزینه ی بالای تبلیغات نمایشی گوگل صرفا بیزنس های وسیع از آن منفعت میبرند
کانال نمایشی گوگل برای تمام بیزینس هایی که تبلیغات مبلغی انجام میدهند مطلوب میباشد. ولی حقیقت این میباشد که در بعضا حوزه های یگانه تبلیغات در کاغذ نخستین گوگل بسیار رقابتی میباشد و کسب و شغل های کوچک بضاعت این رقابت را ندارند. در این صورت تبلیغات بصری گوگل با هزینه کمتر و رقابت کمتر قادر است مجال بسیار خیر برای بیزینس های تازه پا باشد.
مبنی بر پژوهش ها WordStream معدل نرخ کلیک (CTR) در تبلیغات سرچی گوگل ادوردز 1.91% و برای تبلیغات در کانال نمایشی 0.35%میباشد. صحت دارد که واحد سنجش نرخ کلیک برای تبلیغات نمایشی گوگل کمتر میباشد ولی هزینه آن 0.58 دلار میباشد که نسبت به هزینه 2.32 دلار برای تبلیغات سرچی حقیقتا می ارزد و برای کسب و فعالیت هایی که تولیدات ارزان بها دارا هستند یا این که هنوز اولیه خط مش می باشند شایسته ترین مورد میباشد.