هر روزه شاهد روی فعالیت وارد شدن نرم افزار های تلفن همراه هستیم و بازار نرم افزار های تلفن همراه به یک کدام از فعال ترین حوزه کاری بسط دهندگان و برنامه نویس ها تبدیل شدهاست. یک کدام از موضوعات مطرح در نرم افزار های گوشی به پرداخت های باطن طرحی رابطه پیدا میکند و این زمینه، طولانی تر بازی های تلفن همراه را در بر میگیرد. با استناد بر آخری مطالعات انجام یافته، این دسته کسب درآمد در عرصه بازی سازی رونق متعددی گرفته و بیشتراز نیمی از بازار این طریق را جهت درآمدزایی از نرم افزار ها و مخصوصا بازی ها آیتم به کارگیری قرار میدهند. معمولا پرداخت های داخل طرحی در صدر از سوی بازی کنندگان گزینه قبول قرار نمی گیرند و این گونه عکس العمل وضعیت را برای توسعه و گسترش دهندگان طاقت فرسا می گرداند، ولی امروزه این راه به استانداری برای بازی سازان بدل شدهاست و میان عموم نیز قبول یافته میباشد.
پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی
پرداخت های داخل طرحی چه مزایایی را به همدم خواهند داشت؟
از نگرش بازی سازان این نحوه کسب درآمد در گونه خویش شایسته ترین میباشد، به این دلیلکه منفعت قابل توجهی را عاید آفریننده بازی می گرداند. البته بایستی در اتخاذ این راه ترجیحات بازی کنندگان را نیز مد حیث قرار بخشید و از انجام کاری که آنها دوست ندارند دوری کرد. از نگرش بازی کننده پرداخت های داخل طرحی مورد ای ایده آل نیستند. در صورتی برنده به تولید یک بازی اعتیادآور و هیجان آور گردید که با پرداخت هایی همپا میباشد، به احتمال زیاد یوزرها نیز راغب به پرداخت هزینه بابت اقلام بصری خواهند داشت، اما این موقعیت در گروی مدل بازی و ترازو قبول آن از سوی یوزرها میباشد.
این سیرتکامل کسب درآمد ایده ای بسیار خوب برای گسترش دهندگان میباشد و موجب صرفه جویی در طول میگردد. شما میتوانید با در لحاظ به چنگ آوردن نیازمندی ها و منظور های یوزرها خویش داده های ارزشمندی را ارئه دهید و از موقعیت به نفع خویش سود ببرید. بخش اعظمی از گسترش دهندگان با صرف هنگامی طولانی، دو ورژن از نرم افزار را میسازند، یکیاز مجانی و دیگری مبلغی. البته با پرداخت های داخل طرحی این قابلیت در مشت توسعه و گسترش دهنده قرار میگیرد که عملکردهای منظور گردیده در نرم افزار را فارغ از صرف عصر و عمل مازاد فعال سازی نماید.
حتی در صورتیکه یوزرها عشق و علاقه ای به ورژن مبلغی نرم افزار نشان ندهند، گشوده هم موقعیت به نفع شماست. دارای هیجان بودن بازی شرطی گزینش کننده میباشد، البته مردم بهتدریج از پیشنهادات بدون پول صرف لحاظ مینمایند، در سود با ارائه نرم افزار یا این که بازی به طور بدون پول توانمند خواهید بود اعتنا عموم را جلب نمائید، در واقعیت بدون پول بودن بازی آنانرا مشتاق می گرداند.
همواره در گنجاندن پرداخت های داخل برنامه محتاطانه فعالیت فرمایید، به دلیل آن که به کار گیری بیش تر از حد و غلط از این مورد خیر صرفا منفعتی در پی نخواهد داشت، بلکه ممکن میباشد باعث به دلسرد شدن یوزرها نیز گردد. پرداخت های باطن طرحی مختلف در فرایند مقدماتی سبب ساز به نصب نرم افزار و یکسری خرید میگردند، ولی نرخ رجوع سرمایه در درازمدت مطابق با انتظارات شما نخواهد بود. علاوه بر اطمینان از هیجان آور بودن بازی، لازم میباشد از ارزشی کهاین پرداخت های باطن طرحی برای بازی کننده درپی داراهستند نیز مطمئن گردید، به این دلیلکه بعضی از پرداخت ها اصلا بها صرف کوچک ترین هزینه ای را ندارند.
اینها به چه معناست؟
با انجام پرداخت های داخل طرحی یوزرها بایستی حس نمایند که در اکنون خریداری چیزی ملموس می باشند که قیمت صرف هزینه را دارااست و تحت عنوان چیزی گران بها و شایان توجه قلمداد میگردد، در سود تحت عنوان توسعه و گسترش دهنده بایستی از فروش اقلام مصرفی در پرداخت های داخل طرحی اجتناب فرمایید، مخصوصا هنگامی که مبتدی و تازه کار خویش را مقدمه کرده اید.
ولی خیر به معنای صرف حیث بدون نقص از این سیرتکامل پرداخت ها، بلکه به معنای گنجاندن این اقلام در پرداخت ها، هنگامی که یک بیس کاربری سنجیده را از آن خویش ساخته اید و نقد ها مثبتی قسمت بازی های تلفن همراه شما گشته میباشد.
تحت عنوان جایگزینی برای این اقلام میتوانید چیزی باارزش را به استفاده کننده توصیه دهید که بها صرف هزینه را داشته باشد. درین راستا صرفا به نگرش های فردی خویش توکل نکنید، ارائه مورد های مختلف با توان بالا در بازی میتواند یکی آیتم های پیش روی شما باشد، از سوی دیگر این گزینه ها می بایست در مشت بازی کنندگانی که تمایلی به پرداخت پول ندارند نیز باشند. یک ایده دیگر در این باره به بازی های بسیار غیر قانونی گشوده میشود که می شود به بازی کننده قابلیت خرید پیشرفت باطن بازی را ارائه اعطا کرد.
یک کدام از نمونه های خوب دراین مورد Mr. Jump میباشد، این بازی از لحاظ دشواری و هیجان به مانند Flappy Bird ظواهر میشود، البته به یوزرها مورد ای برای خرید سطح های قفل نشده بعدی را میدهد. برای کسانی که پرداخت هزینه برای مشاهده مرحله آخرین بازی معنایی ندارد، این آیتم قابلیت پذیر میباشد، با این تفاوت که آنها بایستی خویش همت برای دستیابی به آن مرحله از بازی نمایند.
می بایست میان بازی کننده و گسترش دهنده از بابت پرداخت های داخل طرحی عدالت برقرار باشد، شما نمی توانید فقط با ایجاد یک بازی دیدنی و جایگذاری پرداخت های باطن طرحی در آن، بخشی از جمعیت یوزرها را که هیچگونه تمایلی به پرداخت ندارند، نادیده بگیرید، بدین ترتیب می بایست مکانیزیم اصلی بازی را در مشت این اشخاص قرار دهید، به این دلیل که آنها نیز جزو مخاطبین شما میباشند.
blog_14043_2
درصورتی که فقط دقت خویش را معوطف به بخش پرداخت فرمایید و مابقی نصیب ها را نادیده بگیرید، بازی شما آنچنان که بایستی به رسمیت شناخته نمیشود و محبوبیت آیتم انتظار را نمی یابد. درآمد بسیار مهم میباشد، البته نباید از محبوبیت بازی نیز قیدش را زد. درصورت پیاده سازی درست، درصورتی که مجموعه عظیمی از یوزرها نیز تمایلی به پرداخت هزینه نداشته باشند، گشوده هم دانلودها و نصب های بیشماری از آن بازی شما خواهد گشت و بازی شما در مقام های برتر قرار خواهد گرفت.
Dotello یکیاز مثال های خوب برای پیاده سازی یک سیستم درآمدزایی متعادل میباشد، شاید این بازی دارنده تبلیغات آزاردهنده ای نیز باشد، ولی کلاً ارائه دهنده یک بازی برای هر دو تیم بازی کنندگان میباشد، هم آنهایی که پرداخت میکنند و هم آنهایی که تمایلی به صرف هزینه ندارند. این در حالی میباشد که Fallout Shelter چیره بهاین عمل نشده و بیشتراز حد به پرداخت های داخل طرحی متکی میباشد. این بازی به خیر آغاز میشود و با پرداخت های خویش موجب آزار یوزرها نمیشود، ولی سرعت رویش آن بسیار نماید میباشد، قوانینی که برای یک بازی گوشی سنجیده وجود ندارد، ولی با پرداخت های باطن طرحی وضعیت تغییر تحول پیدا مینماید.
Bethesda گامی بالاتر نهاد، به گونه ای که بازی کنندگان صرفا در یک بازی منفرد توانا به به کارگیری از اقلام خریداری گردیده خویش میباشند، و این اقلام در فیس آغاز یک بازی نو در دسترس بازی کنندگان قرار ندارند. با این اوصاف بایستی به صورت مضاعف به اندیشه در رابطه پیاده سازی چنین آیتم ای در بازی خویش بیندیشید.